Usein kysytyt kysymykset (UKK)

 

1. Miten voin maksaa tilaukseni?

Tilauksen maksamiseen on kaksi mahdollisuutta:

a. Luottokortilla – VISA- tai Mastercard-luottokortilla, joka on samalla kiirein ja mukavin tapa maksaa ostokset. Tätä varten valitkaa ostoa suorittaessanne maksutapa “Maksan luottokortilla”.

b. Ennakkolaskulla – järjestelmämme lähettää Teidän sähköpostiosoitteeseenne automaattisesti ennakkolaskun, jonka perusteella voitte suorittaa maksun omassa internet-pankissanne. Tätä varten valitkaa ostoa suorittaessanne maksutapa “Maksan ennakkolaskulla”.

 

2. Mistä näen tilauksen kuljetuskustannukset?

Kuljetuskustannukset voi nähdä “Ostoskorista“, kun halutut tuotteet on lisätty ostoskoriin. Tarkan kuljetuskustannuksen laskemiseksi tulee kirjoittaa oma postinumero sille tarkoitettuun tilaan ja valita “Laske kuljetuskustannukset”. Näytetty summa on kuljetuskustannukset euroissa, ja ne eivät sisälly tuotteen sivulla näytettävään tuotteen hintaan.

 

3. Miksi en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse?

Järjestelmämme lähettää automaattisen vahvistuksen sähköpostitse silloin, kun ostos on onnistuneesti suoritettu. Mikäli Teillä sattui häiriö esimerkiksi luottokortilla maksaessanne ja  automaattista ostovahvistusta ei ole sähköpostiosoitteeseenne saapunut, olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen asiakaspalvelu@sansan.fi

 

4. Kauanko tilauksen perille tulo kestää?

Tuotteen perille tulon nopeus riippuu ennen kaikkea siitä, onko haluttu tuote varastossamme vai onko kyseessä tilattava tuote. Tämä tieto näkyy jokaisessa tuotekortista otsikon “Saatavuus” alla. Jos kyse on varastossa olevasta tuotteesta, on toimitusaika yleensä 1-5 työpäivää. Tilattavien tuotteiden toimitusaika riippuu valmistajasta ja summittainen toimitusaika on näytettynä tuotekortista.

 

5. Tilattu tuote ei vastaa odotuksia. Mitä minun tulisi tehdä? 

Jos tilattu tuote ei vastaa odotuksianne, Teillä on oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa. Tarkemmat palautusohjeet löydät tästä. Myöhemmin kuin 14 päivän kuluessa toimitetut palautukset tapahtuvat Viron tasavallassa voimassa olevien takuuehtojen mukaisesti.

 

6. Voinko tilata myös sellaisia tuotteita, joita en löydä SanSan.fi -verkkokaupasta?

Voitte toki! Olemme luoneet asiakkaillemme mahdollisuuden ostaa kauttamme myös sellaisia tuotteita, joita emme ole vielä ehtineet asettaa SanSan.fi -verkkokauppaan myyntiin. Tätä varten lähettäkää mahdollisimman tarkka ostostoivomuksenne sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sansan.fi. Kun olemme saaneet ostostoivomuksenne, otamme Teihin yhteyttä sopiaksemme hinnasta, perille toimittamisesta ja muista kauppaehdoista.

 

7. Minulla on SanSan.fi -kuponki. Mitä voin tehdä sillä?

Mikäli olette saanut SanSan.fi -kupongin, voitte saada alennusta SanSan.fi -verkkokaupasta kupongissa mainitussa määrässä. Kuponkia käytettäessä tulee tuotteen ostoskoriin lisäämisen jälkeen mennä “Ostoskoriin” ja lisätä kupongin koodi sille varattuun tilaan. Sitten tulee painaa “Käytä kuponkia” ja alennus on ostoskorinne suhteen voimassa kupongissa mainitussa määrässä. Jokaisella kupongilla on voimassaoloaikansa, jonka löydätte kupongista. 

 

8. Miten pitkä takuu SanSan.fi:stä ostetuilla tuotteilla on?

Viron tasavallassa voimassa olevien lakien mukaan jokaisen tuotteen osalta on oikeus esittää valituksia enintään 2 vuoden aikana. Lisäksi lukuisat valmistajat ovat päättäneet tarjota tuotteilleen 2 vuotta pitemmän lisätakuun, joka pidentää valitusten esittämisaikaa. Jokaisen SanSan.fi -verkkokaupassa tarjottavan tuotteen tarkan takuuajan löydät tuotekortista otsikon “Ominaisuudet” alta.

 

9. Toimittaako SanSan.fi tuotteita myös Suomen ulkopuolelle? 

Kyllä, näin on! Jos haluatte kuljettaa tuotteen Suomen ulkopuolelle, ottakaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@sansan.fi. Teemme Teille henkilökohtaisen tarjouksen kuljetuksen hinnasta ja sovimme muista kauppaehdoista.

 

 

Ettekö löytänyt kysymykseenne vastausta? Jos kysymystänne ei ollut luettelossa, pyydämme toimittamaan sen osoitteeseen asiakaspalvelu@sansan.fi ja asiakaspalvelumme ottaa Teihin yhteyttä!

     

 

1.      Kuidas saan oma tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest tasumiseks on kaks võimalust:

a.       Internetipangas – kui oled Swedbanki või SEB klient, on kõige mugavam teostada eeltäidetud infoga makse oma kodupanga internetipangas. Selleks vali maksmisviis “xxx” ostu sooritamisel.

b.      Arvega – Nordea, Danske, Krediidipanga jt pankade klientidel on võimalik tasuda ostu eest arvega. Selleks vali maksmisviis “yyy” ostu sooritamisel ning väljastatud arve alusel on võimalik teostada maksekorraldus oma kodupanga internetipangas. Arvega maksmise võimalust saavad otseloomulikult kasutada ka Swedbanki ja SEB kliendid.

2.      Kust ma näen tellimuse transpordikulusid?

Transpordikulusid on võimalik näha “Minu ostukorvis”, kui soovitud tooted on ostukorvi lisatud. Täpse transpordikulu arvutamiseks tuleb sisestada oma postiindeks selleks ettenähtud lahtrisse ning valida “Arvuta transpordikulu”. Kuvatud summa on transpordikulu eurodes, mis ei sisaldu toote lehel kuvatavas tootehinnas.

3.      Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-mailile?

Meie süsteem saadab automaatse kinnituse e-mailile siis, kui ost on edukalt sooritatud. Juhul kui Teil tekkis tõrge näiteks internetipangas tasumisel ning automaatset ostukinnitust Teie e-mailile ei ole saabunud, võtke palun ühendust meie klienditeeningusega saates e-maili info@sansan.ee


4.      Kui kaua võtab aega tellimuse kohale jõudmine?

Kauba kohalejõudmise kiirus sõltub eelkõige sellest, kas soovitud toode on meil laos või on tegu tellitava tootega. See informatsioon on kuvatud igal tootekaardil “Saadavuse” blokis. Kui tegu on laos oleva tootega, on tarneaeg üldjuhul 1-5 päeva, kuid täpse saabumisaja saame täpsustada siis, kui ost on sooritatud. Tellitavate toodete tarneaeg sõltub tootjast ning täpne tarneaeg on samuti kuvatud igal tootekaardil.

5.      Tellitud toode ei vasta ootustele. Mida peaksin tegema?

Kui tellitud toode ei vasta Teie ootustele, siis on Teil õigus see toode tagastada 14 päeva jooksul. Täpsed juhendid tagastamiseks leiad siit:

xxx 

Tagastused pärast 14 päeva toimuvad Eesti Vabariigis kehtivate garantiitingimuste korras.

6.      Kas ma saan tellida ka tooteid, mida ma SanSan’i e-poest ei leia?

Saate küll! Oleme oma klientidele loonud võimaluse osta meie kaudu ka tooteid, mida me pole veel jõudnud SanSan e-poodi müügile panna. Selleks edasta oma võimalikult täpne ostusoov kas e-maili teel info@sansan.ee või kasutades selleks spetsiaalset vormi aadressil http://www.sansan.ee/contacts/. Kui oleme Teie ostusoovi kätte saanud, võtame Teiega ühendust, et kokku leppida hinnas, kättetoimetamises ning teistes ostutingimustes.


7.      Sain kätte oma tellimuse, kuid ma pole kindel, kuidas toodet paigaldada. Kuidas toimin?

SanSan’ist ostetud toote paigaldamine pole probleem. Meil on üle Eesti suur võrgustik tunnustatud meistrimeestest, kelle abiga on võimalik kiirelt paigaldada kõik SanSan’ist ostetud tooted.

Kui Te soovite paigaldust Tallinnas, siis selleks on kõige mugavam tellida paigaldus otse SanSan e-poest http://www.sansan.ee/teenused. Paigalduse tellimiseks väljaspool Tallinna võtke palun ühendust meie klienditeenindusega info@sansan.ee ning lisage informatsioon paigaldatavast tootest ning võimalikult täpsest asukohast. Selle informatsiooni põhjal teeme Teile personaalse pakkumise toote paigaldamise kohta.

8.      Mul on SanSan’i kupong. Mida sellega teha saan?

Kui olete saanud SanSan’i kupongi, siis on Teil võimalik saada allahindlust SanSan’i e-poest kupongil määratud ulatuses. Kupongi kasutamiseks tuleb pärast toote ostukorvi lisamist minna “Minu ostukorvi” ning sisestada kupongi kood vastavasse lahtrisse. Järgmiseks vajuta “Rakenda kupong” ning Teie ostukorvile rakendub automaatselt allahindlus kupongil määratud ulatuses.

Igal kupongil on kehtimisaeg, mille leiad kupongi tagant.

9.      Kui pikk on SanSan’st ostetud toodete garantii?

Vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele on iga toote puhul pretensioonide esitamise õigus kuni 2 aastat. Lisaks on mitmed tootjad otsustanud oma toodetele pakkuda 2-st aastast pikemat lisagarantiid, mis pikendab pretensioonide esitamise tähtaega. Iga SanSan e-poes müüdava toote täpse garantiiaja leiab tootekaardilt “Lisainformatsiooni” alt.    

 

Sa ei leidnud oma küsimusele vastust? Kui Sinu küsimus ei olnud nimekirjas, siis edasta meile see kindlasti info@sansan.ee ning meie klienditeenindus võtab Teiega ühendust!

We accept Visa, Mastercard, American Express